RSS

SALATA „LA FOAME”

21 Feb

salata la foame

INGREDIENTE :

(pentru 2 persoane)

300 gr fasole fierte

2 carnati cabanosi

100 gr piept de pui fiert

100 gr conopida murata

100 gr masline negre

50 gr branza feta

1 ceapa mica

ulei de masline, otet , sare,  piper – dupa gust

  • Aceasta salata am facut-o pe fuga , cand am venit de la serivci. Imi era prea foame sa mai am si rabdarea de a mai  gati ceva,  care imi lua (poate) prea mult timp. Asa ca am facut o salata de moment , cu ce am gasit disponibil prin frigider.😀

MOD DE PREPARARE :

Pregatitul salatei este simplu: punem fasolele fierte intr-un castron , taiem pieptul de pui  bucatele mici , la fel si branza feta, conopida , maslinele si  cabanosii, Ceapa o taiem solzisori. Adaugam ulei de masline , cam 2 linguri , otet sare si piper – dupa gust, amestecam bine si puteti servi.

Pofta mare !

 
2 comentarii

Scris de pe 21 Februarie 2012 în Reci, Retete proprii, Salate

 

Etichete: , , , , , , , ,

2 responses to “SALATA „LA FOAME”

  1. Lavinia

    12 Martie 2012 at 15:15

    Super tare salata ta!

     
  2. madalinaciucu

    29 Februarie 2012 at 13:01

    Mereu mi se face foame cand trec pe aici!! :))

     

Lasă un răspuns

 
